Himálajská korporace: To chce klid

14. června 2014 /
foto: Muzaffar Bukhari

Najít v dnešní době díru na trhu není právě procházka v konvalinkách. Firmy se neustále předhánějí jako luční koníci v dostihovém okruhu, a jen málokteré se přitom podaří přeskočit pomyslný Taxisův příkop. Je však nutné být ctižádostivým a do ruda rozpáleným žokejíčkem? Nedá se byznys dělat rytířsky, s koňmi bezstarostně se prohánějícími v jarních bučinách?

Celý text je přístupný pouze předplatitelům. Nepatříte-li mezi jednoho z nich, můžete to napravit a získat tak přístup nejen k tomuto článku, ale i k tisícům dalších, publikovaných v 7.G od roku 1991. Roční e-předplatné stojí od 200 Kč a zahrnuje i přístup k 7.G číslům ve formátech pdf, epub a mobi. Roční předplatné tištěné verze můžete získat od 360 Kč. Podrobnosti najdete na sedmagenerace.cz/predplatne. Děkujeme za podporu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pravidla pro komentáře: Redakce Sedmé generace si vyhrazuje právo smazat příspěvek, který nemá nic společného s tématem, obsahuje vulgarismy, rasistické a xenofobní vyjadřování či jiné urážky ostatních, obsahuje spam a komerční reklamu nebo je jinak nevhodný. Porušení pravidel může mít pro uživatele za následek dočasné nebo trvalé znemožnění vkládání dalších komentářů.

Upozornění: Publikovat články nebo jejich části, jakož i zveřejňovat fotografie a kresby z časopisu Sedmá generace nebo z jeho internetových stránek je možné pouze se souhlasem redakce.