Rovnice o jedné bioneznámé

23. února 2006 /

Už jste se zkusili v obchodě zeptat na biojogurt? A také vás prodavačka nasměrovala k mrazicímu pultu s nízkotučnými výrobky? A co třeba biouherák? Uvěřil by váš soused, že neobsahuje ani gram sójového masa? Ačkoliv se značka BIO zrodila bezmála před dvanácti lety, o jejím významu má ponětí skutečně jen málokdo. Kde je zakopán pes?

Celý text je přístupný za 22 korun, nebo předplatitelům a předplatitelkám. S předplatným získáte přístup nejen k tomuto článku, ale i k tisícům dalších, publikovaných v 7.G od roku 1991. Roční e-předplatné stojí od 270 korun a zahrnuje i přístup k 7.G číslům ve formátech pdf, epub a mobi. Roční předplatné tištěné verze můžete získat od 450 Kč. Podrobnosti najdete na www.sedmagenerace.cz/obchod. Pokud si 7.G předplácíte, přihlaste se vpravo nahoře. Kupte si jen tento článek za 22 korun. Děkujeme za jakoukoli formu podpory.

Jednorázový nákup článku





Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Pravidla pro komentáře: Redakce Sedmé generace si vyhrazuje právo smazat příspěvek, který nemá nic společného s tématem, obsahuje vulgarismy, rasistické a xenofobní vyjadřování či jiné urážky ostatních, obsahuje spam a komerční reklamu nebo je jinak nevhodný. Porušení pravidel může mít pro uživatele za následek dočasné nebo trvalé znemožnění vkládání dalších komentářů.

Upozornění: Publikovat články nebo jejich části, jakož i zveřejňovat fotografie a kresby z časopisu Sedmá generace nebo z jeho internetových stránek je možné pouze se souhlasem redakce.

Sedmá generace 2/2024 vychází v 2. polovině dubna.