graphic-header
Občanský kalendář » «»

duben 2018

2018-3&clndr_act=2018-4-23
2018-5&clndr_act=2018-4-23
PoÚtStČtSoNe
1
2 3 4 5 6
9 10
11
středa 11. dubna   »   1 událost
Akce » NGO Market 2018
12 13
14
sobota 14. dubna   »   1 událost
15
16 17 18 19
20
pátek 20. dubna   »   4 události
21
sobota 21. dubna   »   3 události
22
neděle 22. dubna   »   2 události
23
pondělí 23. dubna (dnes)   »   1 událost
24
úterý 24. dubna   »   1 událost
25
středa 25. dubna   »   1 událost
26
čtvrtek 26. dubna   »   1 událost
27
pátek 27. dubna   »   1 událost
28
sobota 28. dubna   »   1 událost
29
neděle 29. dubna   »   1 událost
30
pondělí 30. dubna   »   2 události
Akce » Strom roku 2018
Zůstaňte se 7.G v kontaktu »
Sítnice »

25 let Sedmé generace

Videoanketa k narozeninám 7.G.

Anketa »

Jak zatím hodnotíte rok 2017

můj životní rok

v podstatě dobrý

střídavě oblačno

špaténka, ale byly horší

stál za starou belu

Ke stažení »

Chcete mít 7.G ve svém počítači napořád? Stačí si stáhnout naše tapety, bannery či ikonky.

7.G twitter »

Sedmá generace  »

Objev jedenáctiletí

red

Objev jedenáctiletí

Dlouhých 11 let existence SG trvalo, než nám cestovatel Holub (Petr) zvěstoval, že za oceánem funguje pobočka Sedmé generace.

Burlingtonská firma Seventh Generation už totiž nějaký ten pátek (cirka 20 let) vyrábí ekologicky příznivější ("netoxické, biodegradabilní, hypoalergenní") zboží. Na stránkách www.seventhgeneration.com najdete celý sortiment od pracích prášků, čističů koberců, 100% recyklovaných toaleťáků až po bezchlórové tréninkové kalhotky pro děti. Na všech etiketách pak stojí čtenářům SG povědomý citát "V každé naší úvaze musíme zohledňovat dopad našich rozhodnutí na následujících sedm generací" převzatý z Velkého zákonu Irokézské konfederace. Kromě koupě jste vyzváni přidat se k Národu Sedmé generace nebo k řadě environmentálně zodpovědných aktivit typu 20/20 by 2010 (tedy redukce 20% emisí CO2 a 20% výroba energie z obnovitelných zdrojů v USA do roku 2010). Inu když dva dělají (skoro) totéž...

Každopádně dříve než si našeho periferního časopisu všimne zakladatel Seventh Generation a mimo jiné člen vedení amerických Greenpeace Jeffrey Hollender (a obratem nás poctí netoxickými sponzorskými dary), což takhle vyhlásit soutěž: kdo prokáže, že koupil výrobek naší jmenovkyně, dostaně číslo SG zdarma. (A pak že jsme na štíru s tím green marketingem...)

[3. září 2008]

  Líbí se vám tento článek?
 
  Chcete autora finančně odměnit?
Jak mikroplatby Flattr fungují?
Anebo nás chcete ve vydávání podobných textů podpořit jinak?


Další články tohoto autora

Okomentujte článek na facebooku...

...anebo svůj komentář přidejte zde:


Pravidla pro komentáře: Redakce Sedmé generace si vyhrazuje právo smazat příspěvek, který nemá nic společného s tématem, obsahuje vulgarismy, rasistické a xenofobní vyjadřování či jiné urážky ostatních, obsahuje spam a komerční reklamu nebo je jinak nevhodný. Porušení pravidel může mít pro uživatele za následek dočasné nebo trvalé znemožnění vkládání dalších komentářů.

Upozornění: publikovat články nebo jejich části, jakož i zveřejňovat fotografie a kresby z časopisu Sedmá generace nebo z jeho internetových stránek je možné pouze se souhlasem redakce.