graphic-header
Občanský kalendář » «»

listopad 2017

2017-10&clndr_act=2017-11-24
2017-12&clndr_act=2017-11-24
PoÚtStČtSoNe
1 2
3
pátek 3. listopadu   »   1 událost
4
sobota 4. listopadu   »   1 událost
5
neděle 5. listopadu   »   1 událost
6 7 8
9
čtvrtek 9. listopadu   »   1 událost
10
pátek 10. listopadu   »   2 události
11
sobota 11. listopadu   »   3 události
12
neděle 12. listopadu   »   2 události
13 14 15 16 17
18
sobota 18. listopadu   »   2 události
19
neděle 19. listopadu   »   1 událost
20
pondělí 20. listopadu   »   1 událost
21
úterý 21. listopadu   »   1 událost
22
středa 22. listopadu   »   1 událost
23
čtvrtek 23. listopadu   »   1 událost
27
28
úterý 28. listopadu   »   1 událost
29 30
Zůstaňte se 7.G v kontaktu »
Sítnice »

25 let Sedmé generace

Videoanketa k narozeninám 7.G.

Anketa »

Jak zatím hodnotíte rok 2017

můj životní rok

v podstatě dobrý

střídavě oblačno

špaténka, ale byly horší

stál za starou belu

Ke stažení »

Chcete mít 7.G ve svém počítači napořád? Stačí si stáhnout naše tapety, bannery či ikonky.

7.G twitter »

Sedmá generace 3/2014  »

Značka Příroda: to nejlepší dětem i dospělým
autor/ka: Hugo Philpott 

Míla Zemanová Palánová

Značka Příroda: to nejlepší dětem i dospělým

Dovolili byste svému dítěti pusinkovat žábu? Nebo vylézt v parku na vysoký strom? Že by se takovou věc bálo nebo štítilo dělat? Britský režisér a producent David Bond by vám nejspíš vysvětlil, že možná někde děláte chybu. Děti by totiž moc rády šplhaly do výšek nebo zkoumaly různé špinavé bahenní tvory. Jsme to my, kdo si vzal do hlavy, že tyto věci jsou nebezpečné a nehygienické, a proto je od nich držíme dál. K jejich i naší škodě.

A co o tom ví nějaký režisér? David Bond není obyčejný režisér. Je marketingovým ředitelem samotné Přírody. Jeho úkolem je přesvědčit zákazníky — tedy děti a jejich rodiče — že produkt značky Příroda je tím nejlepším a cenově nejvýhodnějším na volnočasovém a wellnes trhu.

Vše začalo v okamžiku, kdy si uvědomil, že jeho předškolní děti prakticky nechodí ven. Místo toho si doma hrají s hračkami, anebo hůř — koukají na televizi a „paří“ na počítači či tabletu. Podle jeho krátkého průzkumu stráví u obrazovek 30 % času, venku pouze 4 %. David si uvědomuje, že dětství jeho potomků pomalu mizí v toku času a je možné, že vůbec nezažijí každodenní dětská dobrodružství, která byla pro něj samotného ještě před pár desetiletími samozřejmostí — lezení po stromech, sbírání ostružin na plotě nebo fotbal s kamarády na plácku mezi domy.

David se proto pouští do akce. Vše hovo...

Celý text je přístupný pouze předplatitelům. Nepatříte-li mezi jednoho z nich, můžete to napravit zde a získat tak přístup nejen k tomuto článku, ale i ke stovkám dalších, publikovaných v 7.G od roku 1991. Máte-li zájem pouze o e-verze Sedmé generace (bez předplacení tištěné 7.G), je tu pro vás e-předplatné, jehož cena se pohybuje již od 200 Kč na rok.

P.S. Jednotlivá čísla jsou dostupná v tištěné podobě na našich prodejních místech a od roku 2012 i v elektronické verzi na portálech rajknih.cz, publero.com a floowie.com.

Login pro stávající předplatitele:

Ztráta hesla Registrace

  Líbí se vám tento článek?
 
  Chcete autora finančně odměnit?
Jak mikroplatby Flattr fungují?


  Související články:

Okomentujte článek na facebooku...

...anebo svůj komentář přidejte zde:


Pravidla pro komentáře: Redakce Sedmé generace si vyhrazuje právo smazat příspěvek, který nemá nic společného s tématem, obsahuje vulgarismy, rasistické a xenofobní vyjadřování či jiné urážky ostatních, obsahuje spam a komerční reklamu nebo je jinak nevhodný. Porušení pravidel může mít pro uživatele za následek dočasné nebo trvalé znemožnění vkládání dalších komentářů.

Upozornění: publikovat články nebo jejich části, jakož i zveřejňovat fotografie a kresby z časopisu Sedmá generace nebo z jeho internetových stránek je možné pouze se souhlasem redakce.