Enormně nízké ceny oblíbeného tropického ovoce, jež častokrát předčí i tuzemská jablka, občas zvedají obočí nejednoho zákazníka. Jak je to možné? Ovšem, jistě bychom si mohli říct: bližší banán v košíku a ušetřená koruna v peněžence než blaho kostarického dělníka na plantáži. Podle Joanny Blythmanové, autorky knihy Shopped: the shocking power of British supermarkets o nesmírné moci britských supermarketů, nás však taková uspořená mince může vyjít pěkně draho.
Jednorázový nákup článku
Pravidla pro komentáře: Redakce Sedmé generace si vyhrazuje právo smazat příspěvek, který nemá nic společného s tématem, obsahuje vulgarismy, rasistické a xenofobní vyjadřování či jiné urážky ostatních, obsahuje spam a komerční reklamu nebo je jinak nevhodný. Porušení pravidel může mít pro uživatele za následek dočasné nebo trvalé znemožnění vkládání dalších komentářů.
Upozornění: Publikovat články nebo jejich části, jakož i zveřejňovat fotografie a kresby z časopisu Sedmá generace nebo z jeho internetových stránek je možné pouze se souhlasem redakce.
Napsat komentář