Divočina optikou našich novin

29. dubna 2019 /
foto: archiv F
„Vlastně ani neexistuje nic jako ekologický problém, dokud si tak určitý jev nepojmenujeme a nekomunikujeme jej veřejnosti. Jeho mediální reprezentaci pak vždy ovlivňují sociální, ekonomické a politické zájmy.“ Tato poznámka z kurzu Komunikace environmentálních témat stála na počátku mé diplomové práce, ve které jsem zkoumala, jak se server iDNES.cz staví k pojmu divoké přírody a jaké hodnoty zprostředkovává svým čtenářům. Protože právě hodnoty jsou dnes klíčovým bodem diskuse o ekologické krizi.

Celý text je přístupný pouze předplatitelům a předplatitelkám. S předplatným získáte přístup nejen k tomuto článku, ale i k tisícům dalších, publikovaných v 7.G od roku 1991. Roční e-předplatné stojí od 210 Kč a zahrnuje i přístup k 7.G číslům ve formátech pdf, epub a mobi. Roční předplatné tištěné verze můžete získat od 360 Kč. Podrobnosti najdete na www.sedmagenerace.cz/predplatne. Děkujeme za podporu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


Redakce Sedmé generace si vyhrazuje právo nejprve rozhodnout o schválení tohoto komentáře a jeho následném zveřejnění. Více v "Pravidlech pro komentáře" níže. Děkujeme za pochopení.

Pravidla pro komentáře: Redakce Sedmé generace si vyhrazuje právo smazat příspěvek, který nemá nic společného s tématem, obsahuje vulgarismy, rasistické a xenofobní vyjadřování či jiné urážky ostatních, obsahuje spam a komerční reklamu nebo je jinak nevhodný. Porušení pravidel může mít pro uživatele za následek dočasné nebo trvalé znemožnění vkládání dalších komentářů.

Upozornění: Publikovat články nebo jejich části, jakož i zveřejňovat fotografie a kresby z časopisu Sedmá generace nebo z jeho internetových stránek je možné pouze se souhlasem redakce.

Sedmá generace 6/2019 vyjde v 2. polovině prosince.